1) Φορτίστε τις μπαταρίες κατά την πρώτη φόρτιση τουλάχιστον 6 ώρες την κάθε μία ενώ τις επόμενες μόλις η ένδειξη του καλωδίου USB γίνει πράσινη η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Η πρώτη φόρτιση πρέπει να γίνει με παροχή ρεύματος 220V ενώ οι επόμενες μπορούν να γίνονται από το PC ή το αυτοκίνητο σας, με τον αντίστοιχο φορτιστή αυτοκινήτου.

2)   Η λειτουργία της μπαταρίας έχει προβλεφθεί να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει για να μην λειτουργεί ασκόπως, αν το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο βρεθεί σε κάποια τσέπη ή οπουδήποτε αλλού (π.χ. στα χέρια μικρών παιδιών). Αυτό γίνεται πατώντας 5 γρήγορες απανωτές φορές το κουμπί για να κλειδώσει και αντίστοιχα για να ξεκλειδώσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ ενδέχεται οι μπαταρίες από το εργοστάσιο να είναι κλειδωμένες.

3)   Φυσήξτε με δύναμη τον ατμοποιητή από την στενή του πλευρά πάνω σε ένα χαρτομάντηλο για να αφαιρεθεί το εργοστασιακό υγρό που υπάρχει. Το υγρό αυτό έχει τοποθετηθεί για να διατηρεί την υγρασία του ηλεκτρονικού φυτιλιού μέχρι την μέρα χρήσης του και να περάσει το τεστ καλής λειτουργίας. Το φύσημα του ατμοποιητή πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε 3 με 4 μέρες για την καλή συντήρησή του.

4)   Φροντίζουμε καθημερινά την καθαριότητα του ατμοποιητή σκουπίζοντας με ένα χαρτί και τις δύο πλευρές, καθώς και της μπαταρίας ειδικά πριν την φορτίσουμε.

5)   Ανακινούμε καλά το μπουκαλάκι πριν από κάθε χρήση. Ανοίγουμε το καπάκι του φίλτρου και το γεμίζουμε μέχρι επάνω με το υγρό της flavourArt. Πιέζοντας και στρίβοντας το φίλτρο μέσα στον ατμοποιητή, τρυπάει το φίλτρο στο κάτω μέρος και στάζει το υγρό μέσα στον ατμοποιητή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: αν το φίλτρο δε κουμπώσει καλά  και δεν τρυπήσει το φίλτρο, υπάρχει κίνδυνος να μην τροφοδοτείται ο ατμοποιητής με υγρό και να καεί, και επίσης να τρέχει υγρό.

6)   Το ηλεκτρονικό σας τσιγάρο είναι έτοιμο προς χρήση. Κρατείστε το με κλίση προς τα κάτω, πατήστε το κουμπί εκκίνησης και χωρίς να κλείνετε με τα δάκτυλά σας τις εισόδους αέρα, ξεκινάτε να εισπνέετε δύο δευτερόλεπτα μετά, κρατώντας το πατημένο σε όλη την διάρκεια εισπνοής.

ΠΡΟΣΟΧΗ Αυτή η κίνηση δίνει την δυνατότητα στην μπαταρία να θερμάνει τον ατμοποιητή προκειμένου να ατμοποιηθεί το υγρό.